Hvad er prisen på en tilfreds kunde?
Kan man prissætte en kundes tilfredshed? Hvad koster loyalitet, og hvad er værdien af en genvunden kunde?
Succeshistorie fra Zappos USA – kåret til verdens bedste kundeservice
Målet er simpelt: Så glade kunder som overhovedet muligt. Hør her, hvordan den medrivende virksomhed hver dag yder ”verdens bedste kundeservice”.
Sådan holder vi os skarpe
Vi bruger altid den nyeste teknologi, der muliggør optimal effektivitet og hurtig respons
Vi sikrer vores medarbejderes kompetencer og performance gennem strukturerede forløb, opfølgning og kontrol
Vores erfaring og omstillingsparate organisation tillader hurtig eksekvering af store og komplekse kundeserviceopgaver
Vi etablerer dybe IT-integrationer med markante realtidseffekter i et sikkert datamiljø
Skandinavisk erfaring og fokus
Vi løser også opgaver på det svenske, norske og finske marked fra vores kontorer i Malaga, Berlin og Barcelona.
Vores danske og nordiske kunder outsourcer sine kundeserviceopgaver til TMPO, fordi vores service er moderne, fleksibel og konkurrencedygtig. Vores internationale medarbejdere er ambitiøse og skaber resultater i øjenhøjde.
Internationalt setup
TMPO hjælper danske virksomheder, der gerne vil på det europæiske marked. Tal med dine kunder på modersmålet. TMPO har afdelinger rundt om i Europa
Et ensrettet koncept i alle lande gør det nemt for dig at være kunde hos TMPO. TMPO hjælper dig med at gøre din europæiske drømme realistiske.