Hvad er prisen på en tilfreds kunde?


 

Kan man prissætte en kundes tilfredshed? Hvad koster loyalitet og hvad er værdien af en genvunden kunde?

I en verden med fokus på omsætning og indtjening vil vi også gerne måle ”god kundeservice”. Men hvordan? Beror det udelukkende på tilfredshed og kundernes rangering af dit brand? Eller kan man rent faktisk opstille nogle KPI’er, som vi i alle andre situationer bruger til at måle, hvor godt det går med at nå vores mål.

Vi ved, fra vores salgserfaring siden 1986, at opsætning af KPI’er skaber resultater! Det øger motivationen, produktiviteten og ikke mindst gejsten, når målet nås. Med KPI’er ryger vi ikke af sporet, og hvis vi gør, er vi med KPI’erne ved hånden lynhurtigt tilbage.

MEDARBEJDERFORSTÅELSE, ONBOARDING OG UDDANNELSE

Med KPI’er som rettesnor oplever vi ligeledes, hvordan forståelsen blandt medarbejderne højnes – de har nu en rettesnor for, hvordan de skaber succes for dem selv og for kunden. Hos TMPO onboarder og uddanner vi alle vores medarbejdere.

Med vores helt eget uddannelsesprogram, TMPO Akademiet, har vi skræddersyet forskellige forløb til vores medarbejdere, der har til formål at fastholde, motivere og kompetenceudvikle vores medarbejdere.