Teknologisk kundeservice


 

SKAL TMPO UDVIKLE DIN NÆSTE KUNDESERVICEROBOT?

Når du digitaliserer kundeserviceringen af dine medlemmer eller kunder, opstår der nye muligheder for at automatisere dele af kundeservicen med robotter eller bots som det hedder. Det giver jer besparelser på personale og muliggør hurtig og effektiv besvarelse af de henvendelser i måtte få. Når robotterne "giver op", træder det traditionelle kundeserviceberedskab til og samler dialogen op derfra.

Når du sætter strøm til din FAQ, kan teknologien kopieres mellem platforme, og du kan uden at skele til vagtplaner, teste din kommunikation ift. markedet. Særligt når volumen i din kommunikation er stor, giver det stor værdi.

TMPO har store erfaring med kundeservice og botudvikling, hvilket giver mulighed for at lave en 100 % integreret løsning vendt mod et marked, der kræver mere og mere dialog.

TMPO kan ligeledes løse telefonisk eller elektronisk kundeservice. 
Vidste du at...
  • TMPO udvikler chatrobotter, som kan automatisere jeres kundeservice
  • Automatisering kan spare jer for personale