Telefonisk kundeservice


 

SE HVAD TMPO KAN GØRE FOR DIN KUNDESERVICE

Undersøgelser viser, at kunder – når de har brug for hjælp - fortsat forventer at kunne tale med kundeservicemedarbejdere via telefonen. Det er dyrt at efterkomme dette, enten fordi dine medarbejdere skal sidde standby eller fordi de bliver afbrudt i andet arbejde.

Fejlagtigt kan du nedprioritere din kundeservice ved at bede dine medarbejdere om at klare opgaven i en forvejen hektisk arbejdsdag. Det skaber ofte frustrationer og hæsblæsende samtaler, der ikke efterlader kunder og medlemmer med en løsning og et smil på læben.

TMPO kan løse dine kundeserviceopgaver mens vi smiler og nedbringer dine omkostninger!

TMPO SIKRE DIG LAVERE OMKOSTNINGER

Vi kan nedbringe dine omkostninger til kundeservice ved at pulje dine opkald med andre kunder. Derved opnår vi en stordriftsfordel, du selv har svært ved at realisere. Er dit behov stort nok til selv at have fuldtidsansatte kundeservicemedarbejdere ansat via TMPO, kan du med fordel drage nytte af den omkostningsreduktion, vi opnår ved at have danske kundeservicemedarbejdere ansat i udenlandske kundeservicecentre som fx ligger i Malaga.

Vidste du at TMPO...
  • Øger din kundeservicegrad?
  • Får smilet frem hos kunderne?
  • Sænker dine omkostninger?
  • Tilfører dig viden?

TMPO SMILER

Hos TMPO er det smilende og uddannede medarbejdere, som udfører den telefoniske dialog, du har brug for. I TMPO gør vi alt for at have glade medarbejdere. Det gør vi, fordi vi tror på, at det gode humør smitter – helt ud til dine kunder og medlemmer. Erhvervede kompetencer gennem uddannelse og erfaring løfter niveauet i en kundeservicedialog, hvilket giver overskud og energi hos den TMPO medarbejder, der skal løse dine kundeserviceopgaver.

TMPO løser også opgaver inden for elektronisk kundeservice. Ligeledes kan TMPO også udvikle din næste chatrobot, hvis det er teknologisk kundeservice du er på udkig efter?