fredag, 15. november 2019

Seneste artikler

Det populære system Zendesk samler alt kundekontakt og gør god kundeservice nemmere for virksomheder, men systemet er avanceret og svært at bruge. Derfor har TMPO specialiseret sig i systemet og kan hjælpe virksomheder med at udnytte Zendesk maksimalt.

TMPO har produktions- og udviklingsafdelinger i både Aarhus, Silkeborg, Malaga og Berlin. Skaf dig her et overblik over, hvad der sker i de forskellige afdelinger.

Leif Markussen ville gerne fortsætte med at arbejde på deltid i sin pensionisttilværelse. Han fandt den perfekte løsning ved at blive fundraiser hos TMPO. 

CEO og partner Bjarke Andersen fortæller om, hvad TMPO er for en virksomhed: Hvad kommer TMPO af, hvad er TMPO i dag, og hvorfor det overhovedet giver mening at specialisere sig i at arbejde med andres kunder og medlemmer.

Rengøringsplatformen Happy Helper fik ikke udnyttet deres kundeservicesystem Zendesk optimalt og stod med et hav af ubesvarede henvendelser. Men efter hjælp fra TMPO, kan de udnytte systemet bedre, og deres backlog er kommet under kontrol.

Hvem er TMPO?

TMPO hjælper virksomheder med at skabe bedre resultater i et samarbejde, hvor virksomhederne fokuserer på det mest værdiskabende, og TMPO løser resten.

TMPO blev stiftet i 1986. TMPO har mere end 400 medarbejdere ansat i Sverige, Tyskland, Spanien og Danmark.