mandag, 21. januar 2019

Teknologi

Teknologi

Det populære system Zendesk samler alt kundekontakt og gør god kundeservice nemmere for virksomheder, men systemet er avanceret og svært at bruge. Derfor har TMPO specialiseret sig i systemet og kan hjælpe virksomheder med at udnytte Zendesk maksimalt.

Teknologi

Rengøringsplatformen Happy Helper fik ikke udnyttet deres kundeservicesystem Zendesk optimalt og stod med et hav af ubesvarede henvendelser. Men efter hjælp fra TMPO, kan de udnytte systemet bedre, og deres backlog er kommet under kontrol.

Teknologi

I fremtiden kan kunder slippe for at oplyse både kontonummer og cpr-nummer, når de tilmelder sig et abonnement. TMPO har samarbejdet med MobilePay og fundet en løsning, der gør betalingen nemmere for kunden, som kun skal oplyse sit mobilnummer. 

TMPO blev stiftet i 1986. TMPO har mere end 400 medarbejdere ansat i Sverige, Tyskland, Spanien og Danmark.