Fundraising

TMPO indgår aftalerne! Uanset om kaldet går ind eller ud, om dialogen er startet online eller vi foretager kanvas salg. Vi bekræfter digitalt, opretter eventuelle betalingsaftaler digitalt eller mundtligt, og sikrer, at de går igennem. Vi har bred erfaring med både meget store og helt små organisationer, og vi håndterer mange opgaver af forskellig karakter:

 Hvervning af indsamlere til landsindsamlinger    Opgradering af donorbidrag    Genhvervning og winback   
 Nyhvervning    Loyalitetskald    Chatservice    Indgående kald    Velkomstkald     Konvertering og konverteringsoptimering   

Kvalitetssikring og beskyttelse af organisationens omdømme

Ligemeget hvilket samarbejde vi indgår, gør vi det med skarp fokus på høj kvalitet, beskyttelse af organisationens omdømme og sikring af langtidsværdi af hvervninger. Vi ved, at kvaliteten af dialogen er afgørende for oplevelsen af et opkald. Kompetent udført har en telefonsamtale både loyalitetsskabende effekt og høj ROI. Inkompetent udført er samtalen skadelig for organisationens omdømme.

Hos TMPO anvender vi metodisk træning, samtalelyt og systemopsætninger proaktivt og som løbende kvalitetskontrol. Når mennesker udfører en opgave er det umuligt at undgå udsving i formuleringer og samtaler, men med statistisk proceskontrol, kvalitetskontrol og beredskab af håndtering af fejl sikrer vi, at det ikke reflekterer negativt på hverken organisationen eller resultatskabelsen. Helt lavpraktisk sikrer vi, at der rent faktisk er en medarbejder til stede til at svare kaldet, når telefonen ringer.

TMPO har fokus på langtidsværdien af hvervninger

Værdien af en fundraisingdialog skabes, når der knyttes varige relationer mellem organisationen og donoren. Både følelsesmæssige relationer og økonomiske relationer er afgørende.

Træningen af medarbejderne, der foretager dialogerne, er derfor af kritisk betydning. Opfølgende kvalitetskontrol og resultatmonitorering er afgørende. Derfor arbejder vi hos TMPO på konstant kompetenceudvikling af vores medarbejdere.

I centrum for dette arbejde står den erfarne projektleder. Hos TMPO arbejder adskillige meget erfarne og stærkt motiverede fundraising specialister, som har gjort det til deres speciale at projektlede landsindsamlinger, opgraderingsprogrammer, loyalitetsaktiviteter, nyhvervningsprogrammer, mv.

Data er afgørende for dialogmulighederne

Dialogen, der føres, defineres af, hvem der kontaktes med hvilket formål. I nyhvervningsprogrammer adskiller eksempelvis dialogen sig markant, afhængig af om der er tale om kanvas, eller der følges op på en dialog startet på sociale medier eller i andre kanaler.

Ved hjælp af dataintegration, professionelle systemvalg og segmentering både før og under kampagner skaber vi grundlag for effektiv og målrettet dialog. En dialog, som opleves relevant, uanset om dialogen foregår i opsøgende eller indgående telefonsamtaler eller i chatbokse online. Hver enkelt dialog er unik, og hvis datahåndteringen er tilstrækkelig præcis og individualiseret, kan den kompetente medarbejder understøttes optimalt.

25 års erfaring inden for telemarketing

TMPO har sin historiske baggrund i telemarketingvirksomhederne McPhone Telemarketing, NCOM og TM Partner. Igennem mere end 25 år har selskabet løst datadrevne kommunikationsopgaver for sine kunder - bl.a. i form af fundraising. Læs mere om TMPOs historie og vores ekspertise inden for dialoghåndtering. Vi kan helt sikkert også løse dine opgaver.

Læs mere

 

Se også salg, mødebooking, abonnementadministration og kundeservice.

 

Kontakt os for et uforpligtende møde

Please let us know your name.

Fortæl os hvad din e-mail adresse er

Udfyld med telefonnummer

Skriv venligst hvad du henvender dig om.

Lad os vide hvad du vil skrive til os.

Er du nysgerrig?

Kontakt os for en uforpligtende dialog

Kontakt

 
x

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hør mere om, hvordan din virksomhed kan få gavn af et samarbejde med TMPO